Grip op later

Contact?

Close
Contact?

Collega's over ABIN

“Ik vind eigenlijk alles leuk aan m’n werk. Door het klantcontact en doordat het afwisselend en dynamisch is.”

Nicolette Blom

Werkt ruim een jaar in Voorburg als relatiemanager bij ABIN. Werkte daarvoor al zo’n 25 jaar bij het in september 2015 door ABIN overgenomen administratiekantoor RBS. Is daar begonnen als salarisadministrateur en doorgegroeid tot relatiemanager

In mijn functie heb ik heel veel contact met klanten. Ik stel jaarrekeningen samen, bereid belastingaangiftes voor en geef advies. Ik ben de schakel tussen de accountant en de klant. Ook werk ik bij een viertal klanten een aantal dagen per maand op locatie. Bij enkele klanten kom ik al tien jaar. Ik noem dat ‘buiten spelen’. Ik werk dan de boekhouding bij, maak rapportages etc. Bij één klant doe ik ook alle betalingen en de facturatie. Ik vind eigenlijk alles leuk aan m’n werk. Door het klantcontact en doordat het afwisselend en dynamisch is.

Voordat ik relatiemanager werd, werkte ik op de salarisafdeling. Daar onderhield ik ook intensief contact met klanten en dat vond ik erg leuk. In mijn huidige functie weten de klanten me steeds beter te vinden. Mede doordat ik mee ga met besprekingen van jaarrekeningen e.d. Voor de klant is het heel prettig dat hij meerdere aanspreekpunten heeft.  RBS, het kantoor waar ik hier voor werkte toen het werd overgenomen door ABIN, was een klein administratiekantoor. Ik moest wel even wennen dat ik ineens voor een veel groter accountantskantoor als ABIN kwam te werken. In de dagelijkse praktijk merk ik er niet zoveel van dat de organisatie wat groter is, omdat we in Voorburg met zo’n 20 collega’s werken. Het voordeel van een grotere organisatie als ABIN, is dat we veel collega’s erbij hebben gekregen. Hierdoor is er veel kennis aanwezig. Voor iedere vraag is er wel iemand in huis die je kan helpen. Dat is ten opzichte van vroeger, een echte vooruitgang. Toen moesten we de vakkennis die we zelf niet in huis hadden, inkopen.

ABIN is een fijn bedrijf met leuke mensen. En als je op een gegeven moment uitgekeken raakt op je functie, zijn er goede mogelijkheden om binnen het bedrijf door te groeien.

Er wordt veel georganiseerd binnen het bedrijf. Toen wij met RBS ruim een jaar geleden naar het kantoor in Voorburg verhuisden, werd er een personeelsuitje georganiseerd om elkaar beter te leren kennen. Dat was heel erg leuk en heeft veel bijgedragen aan de goede sfeer op kantoor. Ook zijn er activiteiten als een nieuwjaarsontbijt, personeelsuitjes en kerstpakketten, iets lekkers met Sinterklaas, een cadeautje als je jarig bent… Dat zijn leuke dingen.

Jordy Esman

“Na het behalen van mijn propedeuse Commerciële Economie en het starten met de opleiding Accountancy aan de HES in Rotterdam ben ik gaan werken bij een accountantskantoor in Den Haag. Daar ben ik 12 jaar werkzaam geweest. Begin 2017 nam ABIN contact met mij op met de vraag of ik interesse had in Lees meer

Arie Groenleer

Arie Groenleer werkt vanaf 1 februari 2017 bij ABIN als Manager Fiscale praktijk. Hiervoor is hij 23 jaar werkzaam geweest als Senior Fiscalist, waarvan ook zeven jaar als vennoot. “Bij het vorige kantoor had ik mijn eigen klantenportefeuille en was ik volledig verantwoordelijk voor de klant. Lees meer

Arie Plug

“Tijdens mijn MBO opleiding werkte ik 1 à 2 dagen bij Fintec VVE Vastgoed Beheer B.V., ook onderdeel van de ABIN groep. Hier ben ik binnengekomen via mijn vader, die daar destijds al werkte. Na het afronden van mijn MBO opleiding, studeerde ik HBO accountancy. Om mijn blik te verbreden liep ik Lees meer
ABIN gebruikt cookies en scripts van Google om uw gebruik van onze websites geanonimiseerd te analyseren, zodat we functionaliteit en effectiviteit kunnen aanpassen en advertenties kunnen tonen. Ook gebruiken we na aparte toestemming cookies en scripts van Facebook, Twitter, LinkedIn en Google om social media integratie op onze websites mogelijk te maken. Als u wilt aanpassen welke cookies en scripts we mogen gebruiken, kunt u hieronder uw instellingen wijzigen.
Annuleren