“ABIN is een kantoor dat met z’n tijd mee gaat. Stukken komen digitaal en de directie is van deze tijd. Ons bedrijf groeit en ABIN bedient ons van goed advies hoe we dingen moeten aanpakken.
Wat ik erg prettig vind is de persoonlijke benadering.
De relatie met onze relatiemanager Theo Jordaan bestaat al 30 jaar. Eerst werkte mijn vader, die tot 2008 eigenaar was van het hotel, met hem samen en nu ik. Die continuïteit is fijn. Bij de besprekingen is ook de accountant aanwezig en zo komt er een stukje deskundigheid bij. De uitleg over de cijfers is goed en als er onduidelijkheden zijn, kan hij die toelichten. En als we buiten de besprekingen om een vraag hebben, bellen of mailen we de relatiemanager of salarisadministrateur en krijgen we snel antwoord. Of het nu om belastingzaken of administratieve zaken gaat, de kennis is groot bij ABIN.
Toen ik in 2011, nadat ik in 2008 de exploitatie van het hotel al overgenomen had, ook het vastgoed overnam van mijn ouders, heeft ABIN dit goed begeleid. In 2008 hadden we al goede afspraken gemaakt over de overname van het vastgoed, bijvoorbeeld over de verkoopprijs. De overname zelf verliep hierdoor voorspoedig.”
“We zijn zeer tevreden over de dienstverlening van ABIN. De lijnen zijn kort. Daardoor hebben we snel contact met de juiste personen. Dat is erg prettig. Wij zijn recent verhuisd naar een mooi nieuw pand op de Hogewoerd in Leiden.
Lees meer“Ik werk al sinds lange tijd naar volle tevredenheid samen met ABIN. Mijn vaste contactpersonen bij ABIN hebben aan een half woord genoeg. Ik sta altijd open voor nieuwe ontwikkelingen en ben op advies van ABIN gestart met het werken met een digitaal pakket.
Lees meer‘ABIN zoekt altijd alles tot in de puntjes voor ons uit en heeft ons al zeer veel geld bespaard.’
“Wij hebben al een aantal boekhouders versleten. Nooit waren we echt super tevreden. De boekhouders deden wat ze moesten doen, maar wij zochten een organisatie die het beste voor ons bedrijf doet.
Lees meer